ROBOCLUB
RoboClub viser film i Demokrati Garagen – som regel den 3. mandag i måneden. Vi fokuserer på science fiction og som oftest dystopisk sci fi, fordi der altid er et eller andet, der er gået gruelig galt i samfundet, 5 minutter før filmen startede: Klimaet, der er gået amok, nogle onde corporations, massiv ulighed, autoritære og udemokratiske stater eller bare noget teknologi, som nu vil udrydde den menneskehed, som har opfundet den. Eller kombinationer af det hele. Der er altid en advarsel og en anledning til at tænke over, om der nu er noget i vores samfund i dag, som vi skal passe på. Og det vender vi i en kort runde efter filmen – en hurtig bemærkning pr. hovede – for vi er jo en del af Demokrati Garage, som betaler for licens, så det er gratis for dig.
Vi elsker science fiction og kan stå inde for alt det, vi viser. Nogle gange historien, pegefingeren, det stilskabende visuelle, den fantasifulde teknologi, den hæsblæsende action eller for den sags skyld alt sammen, og det er jo det fedeste. Og du kan være med til at bestemme, hvad vi skal se.
Kom og vær med – drik sonic screwdrivers – se og gense dine egne og andres favoritter – det er godt, det er gratis, og det er i Garagen.
Kontakt
Bent Gringer
+45 40 90 68 97
bent.gringer@outlook.com