
Mandag d. 1. juni kl. 16-18.30 mødes vi atter til mandagsbar i Demokrati Lab! Nogle med en ny idé, de går og overvejer. Andre med en virksomhed, et projekt eller et tiltag de allerede er godt i gang med. Og andre igen møder frem, fordi de er blevet inviteret og lige skal se, hvad det er for noget med en mandagsbar ude i Nordvest. En mandagsbar for folk med noget på hjerte og noget nyt på vej.
Alle er velkomne! Vi har mocktails, kooperative øl og du har her en god chance for at møde andre venlige, nysgerrige mennesker, der gerne lytter til din idé og andet, der optager dig. Vel mødt – bring a friend!
https://www.linkedin.com/events/7449052940616732672?viewAsMember=true
